Kamis, 19 November 2015

Spiritual Therapy Response - Satu Borang berkesan Clearing Rohani

Spiritual Therapy Response - Satu Borang berkesan Clearing Rohani

Sepanjang beberapa tahun saya telah mencari satu kaedah penyembuhan alternatif yang paling berkesan dan lebih lengkap - yang bukan sahaja membantu isu dan cabaran yang saya perlu membersihkan tetapi juga membantu saya mencipta kehidupan yang saya benar-benar mahu dan keinginan. Selepas bertahun-tahun membuat ujikaji dan ujian, saya percaya saya mendapati "ONE".

Ia dipanggil Spiritual Therapy balas.

Dalam artikel ini saya akan bercakap mengenai jawatan itu - proses penjelasan. Apa yang saya maksudkan dengan itu? Maksud saya, proses dan soalan saya biasanya meminta Spiritual Therapy Response (SRT) pelanggan selepas mereka telah mendapat Therapy Response Rohani mereka (SRT) Pembersihan dilakukan dengan saya.

Jika anda belum mendapat sesi penjelasan SRT anda dilakukan dengan saya, dan kemudian, hanya ada satu perkara yang perlu lakukan -! Mendapatkan ia dilakukan :) Manfaat anda akan mendapat dalam hidup anda akan menjadi cukup besar.

Ia adalah penting untuk menyedari sekarang bahawa, dengan Rohani Terapi Response (SRT), dalam masa kurang dari (biasanya) 90 minit, anda boleh dapatkan "rekod jiwa" atau "rekod akashic" dibersihkan. Kadang-kadang ia mengambil masa selama 90 minit tetapi selalunya ia adalah lebih kurang daripada itu.

Sama ada cara, satu lagi perkara penting untuk menyedari adalah bahawa, sebaik sahaja anda Rohani penjelasan Response Therapy SRT anda dilakukan, akan ada perubahan ketara dan peningkatan dalam hidup anda. Jadi saya biasanya meminta pelanggan kira-kira 2 minggu selepas penjelasan SRT mereka:

Apakah perubahan dan penambahbaikan telah anda perasan dalam hidup anda kerana penjelasan itu dilakukan? (Penambahbaikan kadang-kadang boleh menjadi halus)
Apa yang baru benda atau cabaran Adakah anda perasan bahawa telah datang?
Sebab saya bertanya soalan yang pertama adalah kerana, penjelasan SRT amat berkesan dalam membersihkan program dan pada masa yang sama, kadang-kadang, peningkatan yang halus. Kadang-kadang orang mendapatkan penambahbaikan sangat jelas dan radikal dan juga penyembuhan fizikal.
Kadang-kadang, mereka tidak begitu jelas, jadi anda perlu melihat, mendengar dan mendapatkan rasa yang lebih mendalam tentang apa yang telah bertambah baik dalam hubungan anda, kesihatan, kewangan, kerjaya, pertumbuhan peribadi, kerohanian dan kawasan lain.

Soalan kedua saya bertanya kerana, seringkali apabila penjelasan utama yang telah dilakukan, yang hilang dengan banyak daripada "kekacauan" atau "keadaan mendung" penglihatan dan oleh itu membolehkan kita untuk melihat perkara-perkara yang lebih mendalam atau isu-isu yang kita sama ada perlu untuk mendapatkan penjelasan dengan Spiritual Therapy Response (SRT) atau diusahakan.

Jika anda melihat diri anda dan kehidupan sebagai bawang sebagai contoh, terdapat banyak lapisan untuk bawang. Apa Rohani Terapi Response (SRT) penjelasan utama tidak adalah ia hilang dengan isu-isu teras utama. Sebaik sahaja program teras dan sebab-sebab cabaran hidup anda dibersihkan, lapisan luar bawang mula jatuh hati.

Seperti yang lebih dan lebih lapisan bawang murtad, anda menjadi lebih dan lebih daripada "TRUE YOU", diri yang lebih tinggi bahawa anda adalah di dalam kamu. Tetapi kadang-kadang sepanjang jalan, beberapa lapisan tersekat dan tidak boleh menjadi murtad dan mereka adalah lapisan yang anda perlu bekerja pada sama ada dengan Spiritual Therapy Response (SRT) atau bimbingan hidup atau anda sendiri.

Tetapi pada dasarnya apa yang saya cuba untuk mengatakan, adalah bahawa, dengan mendapatkan rekod jiwa anda dibersihkan dengan "Rohani Terapi Response (SRT) penjelasan utama", ia membolehkan anda untuk melihat dengan jelas barangan permukaan lain yang anda perlu untuk membersihkan atau diusahakan.

Saya ingin Spiritual Therapy Response (SRT) adalah cepat untuk semua masalah kita dalam kehidupan tetapi ia tidak. Jika ia tetap semua masalah dalam hidup kita, maka tidak ada yang menjadi sebab tidak ada lagi untuk kita berada di sini. Cabaran dan proses hidup membolehkan kita untuk tumbuh menjadi diri yang lebih tinggi yang kita tahu jauh ke dalam, kami berada.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar