Kamis, 19 November 2015

Biomat - Bolehkah ia menjadi jawapan kepada Semua Kebimbangan Kesihatan Moden?

Biomat - Bolehkah ia menjadi jawapan kepada Semua Kebimbangan Kesihatan Moden?

Sebelum kita boleh berada dalam kedudukan untuk menyambung titik-titik, untuk melihat sama ada Biomat boleh menjadi penawar kepada semua masalah kesihatan moden, ia akan menjadi penting untuk kita lihat pada titik pertama sebagai cara mendapat pengenalan kepada Biomat, dan dengan cara meneroka secara ringkas masalah kesihatan moden.

Ternyata, banyak perkara yang dianggap sebagai masalah kesihatan utama dalam dua abad yang lalu tidak lagi menjadi ancaman kepada kewujudan manusia, atau bahkan untuk kesejahteraan manusia di peringkat peribadi. Kemajuan besar yang telah dibuat dalam bidang sains perubatan telah melihat kepada ini. Penyakit yang sebelum ini dianggap sebagai setaraf dengan hukuman automatik hari ini secara terus dirawat dengan satu siri suntikan, atau pil tunggal dan segera dibuang kerja.

Tetapi kemodenan telah datang dengan set sendiri masalah kesihatan. Orang yang moden, yang dihadapi kerana dia adalah dengan banyak makanan (yang mengikuti lebih baik, teknologi tinggi pengeluaran pertanian) dan kaitan fizikal (berikutan mekanisasi kebanyakan perkara) mendapati dirinya dengan masalah badan-berat. Sebagai lebih kepada mental daripada seorang pekerja fizikal, orang yang moden itu mendapati dirinya berhadapan dengan banyak tekanan psikologi, yang jika tidak ditangani dengan baik, cenderung untuk membawa ke dalam beberapa manifestasi fizikal.

Orang yang moden, disebabkan oleh sistem kerja 24 jam yang telah akhirnya berkembang, mendapati dirinya berhadapan dengan masalah tidur yang orang yang 'mudah' hanya beberapa abad yang lalu tidak mempunyai. Berikutan isu-isu masalah berat badan, tekanan dan tidur, orang moden mendapati dirinya berhadapan dengan masalah peredaran; oleh itu kejadian yang lebih tinggi daripada serangan jantung dan strok.

Orang yang moden juga mendapati dirinya terdedah kepada lebih toksin, terima kasih terutamanya kepada fakta bahawa sebahagian besar makanan yang ia makan adalah perindustrian diproses dan dikekalkan, dengan menggunakan banyak bahan kimia yang berbunyi menakutkan. Dan lebih jauh lagi, orang yang moden mendapati dirinya hidup pada masa apabila mereka perlu melihat yang terbaik, kerana ini adalah masa apabila 'kelihatan kira banyak.'

Kini beralih kepada Biomat, ini adalah tikar yang direka khas, yang bertujuan untuk menyampaikan beberapa manfaat kesihatan para penggunanya dengan cara membekalkan tubuh mereka dengan banyak ion negatif, tenaga cahaya inframerah dan kecubung kristal.

Dan dari lihat pada manfaat kesihatan tertentu yang Biomat berjanji, satu mendapat perasaan bahawa ia boleh menjadi jawapan kepada semua masalah kesihatan moden. Kepada masalah berat badan, misalnya, Biomat datang dengan janji untuk merangsang pembakaran dipercepatkan dan berterusan kalori dalam badan, yang akan membawa kepada penurunan berat badan. Kepada masalah tidur, Biomat berjanji untuk mendorong tidur dalam, melalui tenaga cahaya lampu ia membekalkan badan dengan.

Kepada masalah-masalah peredaran, Biomat ternyata menjadi salah satu jawapan yang terbaik yang ada, kerana ia mempunyai kesan memperbaiki peredaran darah di dalam badan, dengan ini membebaskan pengguna masalah seperti tekanan darah tinggi; yang cenderung untuk mengikut apa-apa halangan di jalan aliran darah. Dan kepada kaum kelihatan masalah 'Biomat datang dengan potensi untuk mengurangkan apa yang dikenali sebagai' radikal bebas 'yang kehadirannya pada badan adalah apa yang membawa disegerakan penuaan dan masalah estetika lain.

Untuk masalah toksin itu, Biomat menawarkan kelegaan dengan cara menyediakan tubuh dengan kecubung kristal - yang mempunyai kesan, antara lain, banyak mengukuhkan kolon, buah pinggang dan hati; organ-organ yang didakwa peranan menghapuskan toksin.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar